Kiderült, miért került ilyen sokba harsányi feljáró: ez a tétel 257 millió volt + videó
A kivitelezési költségeket az ütközőkapu technológiája, a felhasznált és beépítésre került anyagok mennyisége, valamint minősége indokolja.
A kivitelezési költségeket az ütközőkapu technológiája, a felhasznált és beépítésre került anyagok mennyisége, valamint minősége indokolja.
Könnyen előfordulhat, hogy Miskolc egyik fő közlekedési útjának szűkítése akár az egész városra is kiható fennakadást, dugót okozhat, ami nagy galibát okozna a helyiek életében.
A több, mint 37 kilométernyi útvonalon két új Körös-híd is épülhet. Kiválasztották a nyertes tervezőirodákat – máris mutatjuk a részleteket, erre fut majd az új út!
Az elnyert összegből 13 utcában vagy utcaszakaszon, 5550 méter hosszan újulnak meg az útburkolatok a 2300 lakosú Békés vármegyei községben.
Útépítési munkák miatt részlegesen lezárják az M2-es autóút gödi csomópontját csütörtöktől augusztus 16-ig.
A munkálatok csütörtökön kezdődnek, a kivitelezést egy éven belül kell elvégezni. A támogatást a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) Plusz keretéből nyerték el.
Befejeződött a belterületi útfelújítás a Békés vármegyei kisvárosban: mutatjuk, mi mindenre futotta a településfejlesztési támogatásból.
Ágh Péter kifejtette, hogy az elkerülő egy kétszer egysávos, másodrendű főút, amely 2,3 kilométer hosszú és három körforgalmat alakítottak ki rajta, sokan élvezhetik az előnyeit.
Hivatalosan is átadták a forgalomnak a 67-es főút fejlesztésének utolsó, befejező szakaszát. Ezzel Kaposvár bekapcsolódott az ország vérkeringésébe.
2024-ben és 2025-ben számos útfejlesztés fejeződik be a tervek szerint. Rengeteg felújítás folyik országszerte, burkolatjavítási munkálatokat is végeznek, melyek miatt forgalomkorlátozásokra is számíthatunk.
Kiderült, hogy a műtárgyépítés összességében már 97 százalékos készültségben van: jelenleg aszfaltozás, beton korrózióvédelem és szalagkorlátépítés zajlik ezen a területen.
Az M31-es autópályán és az M0-s autóúton, valamint a nagytétényi és a halásztelki csomópont térségében garanciális burkolatjavítási munkákat végeznek a szakemberek.
A javítási feladatokat az érintett napokon este 20 és reggel 6 óra között végzik majd a szakemberek, mobil forgalomterelés és 60 km/órás sebességkorlátozás mellett.
A fejlesztés célja a városközpont és az M5 közötti eljutási idő csökkentése, az útszakaszon tapasztalható torlódások mérséklése, és a csomópontok áteresztő képességének növelése.
Azt írták, a munkálatok során lerövidítik a forgalomterelést, ezért napközben mindkét irányban, egy-egy sávon haladhat a forgalom.
Elkerülhetetlenné vált az útburkolat állagromlása miatt az M7-es felújítása több helyen még a nyáron: azokon a szakaszokon dolgoznak, ahol három forgalmi sáv áll rendelkezésünkre.
Már régóta tudjuk, hogy épül Magyarország valaha volt legdrágább hídja, azonban Lázár János most említette meg először, hogy mégis mennyibe fog kerülni az elkészítése.
A kiírás keretében lehetőség adódott egyebek mellett közlekedésbiztonságot szolgáló fejlesztésekre, zöldterület-építési, útfásítási munkákra vagy buszmegállók fejlesztésére.
Miskolc és Sajószentpéter között már 15 éve négysávossá bővítették a 26-os főutat, amelynek hatalmas forgalma Sajószentpéter belterületén halad keresztül. Nagy könnyebbség lesz az autósoknak, ha megépül az elkerülő.
Több mint 37 kilométernyi szakaszon tervezhetik a 47-es út négysávossá bővítését. Az útépítési munkálatokhoz tartozik két új Körös-híd felhúzása is a négysávosítása során.