Ilyen autókat adnak-vesznek most a vidéki magyarok: itt a legfrisebb márkalista
A Használtautó.hu és a GKID közösen készített kutatása átfogó képet ad a hazai autóhasználati szokásokról, illetve az autóvásárlási és -eladási preferenciákról.
A Használtautó.hu és a GKID közösen készített kutatása átfogó képet ad a hazai autóhasználati szokásokról, illetve az autóvásárlási és -eladási preferenciákról.
A magyarok többségének, 60 százalékának, van kertje, a kerttel rendelkezők pedig hetente több alkalommal is végeznek kerti munkát – derült ki a Husqvarna reprezentatív kutatásából.
A farsang évszázadok óta télűző és tavaszváró mókázás és mulatozás, amikor kicsi és nagy egyaránt jelmezbe öltözik. A jókedvről és a mulatságról idén sem kell lemondanunk, még ha többe is kerül idén a mulatozásunk.
Most annak jártunk utána, milyen hiedelmek, hagyományok kapcsolódnak ehhez az ünnephez. Illetve mit érdemes fogyasztani az év utolsó napján.
Hogyan vettük birtokba újra, a saját otthonainkat, mivel töltöttünk a szabadidőnket illetve, hogy milyen pozitív hozadéka volt ennek az időszaknak az életünkre nézve eddig? Ennek jártunk utána most.
Nem is gondolnánk, de nagy hatással van ránk a bevásárlóközpontokban hallott karácsonyi zene, az üdvözlőlapok, amiket kapunk vagy mi magunk küldünk. De még a karácsonyi dekoráció is. Hogy hat ez ránk mentálisan és miért? Most kiderül!
Hogy mit tanácsolnak a pszichológusok? Miként tudjuk megtartani fogadalmainkat az új évben? Ennek jártunk utána.
Továbbra is a szendvicsek bizonyulnak a legnépszerűbb választásnak az autós utazás során magyarok körében. A vásárlók legfontosabb szempontja a praktikusság, az ár és a minőség - derült ki egy friss felmérésből.
Most annak jártunk utána, milyen hiedelmek, hagyományok kapcsolódnak ehhez az ünnephez. Illetve mit érdemes fogyasztani az év utolsó napján.
Ma Magyarországon több mint kétmillió kutya él, közülük százezernél is több kóbor ebként az utcákon, sokan pedig menhelyeken tengetik a mindennapjaikat.
A magyarok kávézása a funkcionális, ébredést segítő fogyasztás felől egyre inkább az élménykávézás felé tolódik. Érdekes módon a férfiak körében 66 százalék azok aránya, akik mindig szánnak időt a kávézásra.
Szinte már megszoktuk, hogy a koronavírus minden szokásunkat átírta: így tett természetesen a kávézással is. Többet költünk otthoni kávézásra, a megszokott márkánkat vesszük le a polcról, de közben szívesen kipróbáljuk az újdonságokat is.
Egy felmérés során arra kerestek választ, hogy az idei év megpróbáltatásai megmutatkoznak-e az ünnepi asztal körül, a vírus jelenléte idén mennyire befolyásolja a fogyasztást, illetve a családok szokásait, terveit a karácsonyi együttlétek szervezésében.
Mind a fizikai, mind a lelki problémák hozzájárulnak ahhoz, hogy rendszertelenül és egészségtelenül táplálkozzunk. Persze van néhány módszer, amiket alkalmazva könnyen visszatalálhatunk a helyes útra.