Zseniális ötlet segíthet a helyi bevásárló közösségek elindításában

HelloVidék   
  Megosztom
Zseniális ötlet segíthet a helyi bevásárló közösségek elindításában

A helyi kosár közösségek világossá teszi a vásárlók számára, honnan, melyik termelőtől került a kosarába az általa megrendelt zöldség, gyümölcs. A bevásárló közösségek elindításában segíthet a márciusban kezdődő Egy lépés kampány.

Több településen már működnek úgynevezett helyi kosár közösségek, ami világossá teszi a vásárlók számára, honnan, melyik termelőtől került a kosarába az általa megrendelt zöldség, gyümölcs. Az első közösségek létrehozásának gondolata 10-12 évvel ezelőtt szülelett meg, akkor elindult egy nagy nekibuzdulás, mára azonban csak 15-20 ilyen közösség működik. Az előzetes felmérések ugyanakkor azt mutatják, hogy 100-nál is több azoknak a településeknek a száma, ahol erre igény volna, számol be a Szabolcsihir.hu.

A bevásárló közösségek elindításában segíthet a márciusban kezdődő Egy lépés kampány, ami arra szolgál, hogy szó szerint csak egy lépést kelljen megtenni ahhoz, hogy kiderítsük:

A településen belüli közösség megszervezéséhez segítséget is lehet kapni, a működő példák megismertetése pedig jó kiindulópont.

Címlapkép: Getty Images

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Az egyik legjobb ajánlatot most a CIB Bank nyújtja, itt idén - 60 hónapos futamidőre - 38414 forintos kedvezményes törlesztővel kalkulálhatsz, míg 2021-től 40219 forintra ugrik a törlesztő. De nem marad el ettől a Raiffeisen Bank ajánlata sem, amely esetében, az 5,90 százalékos kedvezményes THM 7,96%-ra ugrik a THM-plafon megszűnése után. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Friss gazdasági, pénzügyi hírek, időrendben a Pénzcentrumon!

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

szabolcs-szatmár-bereg megye

helyi kosár közösség

egy lépés kampány