Egyre kevesebbet jár bankba a magyar: népszerű lett az internetes ügyintézés

hvg.hu   
  Megosztom
Egyre kevesebbet jár bankba a magyar: népszerű lett az internetes ügyintézés

Egyre kevesebb alkalommal intézik az ügyeiket az emberek személyesen a bankban. A CIB lakossági ügyfelei például átlagosan 1,5 alkalommal járnak évente a bankfiókban, az OTP-sek pedig évente háromszor mennek be a bankba - írja a HVG.

A portál szerint Budapest Bank és az MKB szerint nagyjából 10 százalékkal csökken évente a pénztári műveletek száma. Négy év alatt az OTP-nél 20, öt év alatt a CIB-nél 32 százalékos a visszaesés. A Raiffeisen arról tájékoztatta a lapot, hogy nem lehet egyértelmű tranzakciószám-csökkenésről beszámolni, régiónként eltérő a helyzet a pénztári szolgáltatásokat tekintve.

A Takarék csoportnál viszont más a helyzet. Esetükben az jellemző, hogy a kisebb településeken elhelyezett fiókokat az ügyfelek havonta látogatják. A látogatások során olyan egyszerű tranzakciókat végeznek, mint például pénzt vesznek fel, befizetnek, vagy épp betétet kötnek le. A nagyobb városokban található Takarék fiókoknál viszont már az a helyzet, hogy az ügyfelek ugyanezeket a szolgáltatásokat inkább már az interneten intézik el.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

bank

ügyfelek

bankok

ügyintézés

ügyfelek

bankfiók