Megcélozza a fiatalokat a Takarék Csoport: korszerűsítik a fiókhálózatot

HelloVidék   
  Megosztom
Megcélozza a fiatalokat a Takarék Csoport: korszerűsítik a fiókhálózatot

Szeptemberben még mintegy 96 ezer takarékbankos ügyfélre várt a feladat, hogy október végéig azonosítsa magát az uniós előírásoknak megfelelően. Vida József, a Takarék Csoport elnöke a Piac & Profit magazinnak adott interjúban elmondta, hogy jellemzően vidéki és nyugdíjas ügyfeleik körében kell még intézkedni, ennek érdekében házhoz mennek, vagyis otthonukban keresik fel őket.

A különböző hitelesítési, egyeztetési kötelezettségről egyébként nincs jó véleménye, mert szerinte „a nyugdíjasok nem terroristák”. Elmondta továbbá, hogy a Takarék Csoport átalakulása fontos mérföldkőhöz érkezik november elején, amikor egyetlen szervezetbe olvad be a megmaradt 12 szövetkezet.

Annak érdekében, hogy a modern bankolással lépést tudjanak tartani, a szervezet további karcsúsítására lesz szükség, így jövőre 6500-6800 főre csökkenhet a jelenleg 7 ezres foglalkoztatotti létszám. Idénre pozitív nulla eredményt várnak, mivel az átalakulás áldozatokkal jár Vida József szerint.

Az interjúban kitért a jövőbeli tervekre és célokra is. A szuperbankról (vagyis a Takarékok, az MKB és a Budapest Bank lebegtetett összeállásáról) az a véleménye, hogy „akkor van erről értelme beszélni, ha eljön az ideje”. Mint mondta, szeretnének benne lenni abban az öt bankban, amelyik hosszú távon fennmaradhat a magyar piacon (az MNB útmutatása szerint), és ha ennek az az ára, hogy bankot vásároljanak, akkor megteszik.

Az új, egyesült Takarékbank egyrészt a családok és generációk bankja lesz. Ez azt jelenti, hogy tipikus élethelyzetekre kínálunk komplex, innovatív megoldásokat családok, fiatalabb és idősebb nemzedékek, fővárosi és városi lakosok számára egyaránt. Vidéken maradunk, de nyitunk a fiatalabb és a városi, fővárosi lakosok, vállalkozók felé is. Továbberősítjük a pozícióinkat a kkv-k körében és az agráriumban. Az új pénzintézet másrészt a közösségek bankja lesz. Ez mifelénk azt jelenti, hogy működésünkkel a helyi közösségek és vállalkozások boldogulását, egymás közti szerveződését segítjük elő. Azt, hogy a helyben élő vállalkozások minél nagyobb számban leljenek partnerekre egymásban, fogjanak össze és közösen lépjenek fel a piacon

- mesélte Vida József, de kitért arra is, hogy új, korszerű digitális megoldásokat dolgoztak ki, valamint ügyfeleik igényeire szabják a digitális, telefonos és fizikai csatornákat. Terveik szerint korszerűsítik a fiókhálózatot is, hogy az ügyfelek bárhol, az ország bármely takarékfiókjából intézhessék pénzügyiket.

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

vida józsef

interjú

takarék csoport

takarék