A demecseri tógazdát is meglepte a kapitális fogás: brutális halszörny akadt horogra

HelloVidék
  Megosztom

Egy horgász sem titkolja, hogy minél nagyobb hallal szeretné magát lefényképeztetni. Természetesen ezért tenni is kell. A horgásznak tudnia kell, hogy melyik horgásztóba dobja be a készséget, megfelelő erősségű bottal kell rendelkeznie, fontos a csali megválasztása is, s nem utolsósorban nagyon sok múlik a horgász türelmén. Ha mindez együtt van, akkor olyan élményben lehet részünk, mint amilyet a nyíregyházi Forosz Mihály élt át a napokban a demecseri Rober-tó horgásztavon - írta meg a szon.hu.

Tudatosan választottuk a Rober-tó bojlistavát, mert tudtuk, hogy nagy harcsák is tanyáznak benne. Többször horgásztunk már ott Berényi Imre barátommal, ismerjük a tavat. Tulajdonképpen április 20-án is ő hívott meg harcsahorgászatra

- mesélte Forosz Mihály a portálnak.

Délelőtt 11 óra körül értem ki, Imre addigra már megfogta azt a 70-80 dekagrammos dévérkeszeget, amit csalinak használtunk. Szándékosan ilyen nagy méretű csalihalat tűztünk a horogra, hiszen a nagyobb csalihalra nagyobb harcsa rabol. Olyan helyet kerestünk, hogy a bojlis horgászokat ne zavarjuk. Úgy fél egy körül lehetett, mire a készségek is a vízben voltak. Teltek-múltak az órák, de nem volt egy kapásunk sem. Mégsem nyúltunk a bothoz, hiszen láttuk, hogy jól dolgozik a csalihal. Este kilenc óra lehetett, amikor a spicc erősen meghajlott. Bevágtam, de nem éreztem semmit, mert a hal szemben úszott velem. Másodszor is bevágtam, de akkor sem éreztem még semmit. A harmadik bevágásnál éreztem, hogy ez bizony már nagyobb hal lesz, mint amiket eddig fogtam

- tette hozzá a horgász.

Bizony, nagy erő kellett hozzá, hogy tartani bírjam. Közel harminc percig fárasztottam, közben Imre biztatott, hogy tartsak ki, nincs pihenés, majd mikor már a part közelében volt a harcsa, egy nagyobb merítővel kiemelte a partra. Azt tudtam, hogy vannak nagy harcsák a tóban, de az volt a hihetetlen a számomra, hogy közülük megfogtam egyet. Nem akartuk törni-gyötörni, ezért csak saccoltuk a súlyát: 80 kilogramm felett lehetett, a hossza pedig több volt két méternél. Ez eddigi életem legnagyobb hala, s valószínűleg sokáig az is marad. Köszönöm Imrének a meghívást és a segítséget, Rátkai Ferenc tógazdának pedig a lehetőséget, hogy ilyen élményben lehetett részem

- emelte ki Forosz Mihály.

Címlapkép: Getty Images

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!