A demecseri tógazdát is meglepte a kapitális fogás: brutális halszörny akadt horogra

HelloVidék
  Megosztom

Egy horgász sem titkolja, hogy minél nagyobb hallal szeretné magát lefényképeztetni. Természetesen ezért tenni is kell. A horgásznak tudnia kell, hogy melyik horgásztóba dobja be a készséget, megfelelő erősségű bottal kell rendelkeznie, fontos a csali megválasztása is, s nem utolsósorban nagyon sok múlik a horgász türelmén. Ha mindez együtt van, akkor olyan élményben lehet részünk, mint amilyet a nyíregyházi Forosz Mihály élt át a napokban a demecseri Rober-tó horgásztavon - írta meg a szon.hu.

Tudatosan választottuk a Rober-tó bojlistavát, mert tudtuk, hogy nagy harcsák is tanyáznak benne. Többször horgásztunk már ott Berényi Imre barátommal, ismerjük a tavat. Tulajdonképpen április 20-án is ő hívott meg harcsahorgászatra

- mesélte Forosz Mihály a portálnak.

Délelőtt 11 óra körül értem ki, Imre addigra már megfogta azt a 70-80 dekagrammos dévérkeszeget, amit csalinak használtunk. Szándékosan ilyen nagy méretű csalihalat tűztünk a horogra, hiszen a nagyobb csalihalra nagyobb harcsa rabol. Olyan helyet kerestünk, hogy a bojlis horgászokat ne zavarjuk. Úgy fél egy körül lehetett, mire a készségek is a vízben voltak. Teltek-múltak az órák, de nem volt egy kapásunk sem. Mégsem nyúltunk a bothoz, hiszen láttuk, hogy jól dolgozik a csalihal. Este kilenc óra lehetett, amikor a spicc erősen meghajlott. Bevágtam, de nem éreztem semmit, mert a hal szemben úszott velem. Másodszor is bevágtam, de akkor sem éreztem még semmit. A harmadik bevágásnál éreztem, hogy ez bizony már nagyobb hal lesz, mint amiket eddig fogtam

- tette hozzá a horgász.

Bizony, nagy erő kellett hozzá, hogy tartani bírjam. Közel harminc percig fárasztottam, közben Imre biztatott, hogy tartsak ki, nincs pihenés, majd mikor már a part közelében volt a harcsa, egy nagyobb merítővel kiemelte a partra. Azt tudtam, hogy vannak nagy harcsák a tóban, de az volt a hihetetlen a számomra, hogy közülük megfogtam egyet. Nem akartuk törni-gyötörni, ezért csak saccoltuk a súlyát: 80 kilogramm felett lehetett, a hossza pedig több volt két méternél. Ez eddigi életem legnagyobb hala, s valószínűleg sokáig az is marad. Köszönöm Imrének a meghívást és a segítséget, Rátkai Ferenc tógazdának pedig a lehetőséget, hogy ilyen élményben lehetett részem

- emelte ki Forosz Mihály.

Címlapkép: Getty Images

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!