Újra piacra dobják a magyarok régi kedvenc üdítőjét: ennyiért ihatjuk hamarosan

HelloVidék 2020. szeptember 9. 12:02
Többféle ízesítés lesz, de mindegyik üdítő természetes alapanyagokból és alacsony cukortartalommal készül, az íz lényegét pedig az üzemben nyolc napig fermentált gyömbérlé adja.

Újra megjelenik a piacon a Bambi nevű üdítő. Az újragondolt változat már az egészséges életmód híveinek is bűntudat nélkül adhatja meg a felfrissülést, számolt be róla a Forbes.

A horvátzsidányi ásványvízpalackozóba anno még pénzügyi befektetőként szállt be a Tenning Investment Zrt.-n keresztül a Dorogi család. Főként agrárjellegű tevékenységekkel foglalkoznak, de négy éve Éva vezetésével átvették a céget, ami ekkor kapta az Art Water Kft. nevet. 2016-ban indult el 1,5 milliárd forintos befektetéssel a Bambi projekt is. A hibrid gyártósor 840 millió forintos – hitelből és saját forrásból – összeálló beruházással és 380 millió forint európai uniós és hazai támogatással épült. Erre a költségre jött még rá a termék receptúrájának kifejlesztése és az Unger Zsolt által vezetett márkaépítési terv.

Az óránkét tízezer palack kapacitású új gyártósor üveges, PET-palackos, újrahasznosított PLA-palackos szénsavas és szénsavmentes italok palackozására is alkalmas. „Rebarbara, narancs- sevillai narancsvirág, gyömbér-boróka, és citrusos citrom ízekkel indulunk, de megvan rá a technológiánk, hogy bármilyen irányba tovább tudjuk a Bambit fejleszteni.”

Mindegyik üdítő természetes alapanyagokból és alacsony cukortartalommal készül, az íz lényegét az üzemükben nyolc napig fermentált gyömbérlé adja.

Éva tervei szerint az első évben négyezer partnerrel számolnak, akik hetente körülbelül 300 üveggel fognak rendelni tőlük. Jövőre ezt húsz százalékkal növelnék, két év múlva új termékkel szeretnének jelentkezni. A viszonteladók negyven százalékban bolti partnerek, hatvan százalékban éttermek és kávézók lesznek.

Címlapkép: Getty Images