Új Takarékbank-fiók nyílt: mutatjuk, milyen szolgáltatásokkal készül a hitelintézet

MTI 2020. június 23. 18:01
Teljes körű kiszolgálást biztosít minden ügyfélnek a Takarékbank új, 24 órás zónával is ellátott fiókja, amely ma nyitotta meg kapuit a hitelintézet új központi irodaházának földszintjén, az InfoParkban. Nagy hiányt pótol ezzel a bank, hiszen az irodanegyedben, az egyetem szomszédságában jelenleg csak egy bankfiók működik.

Már a fiók építésekor, kialakításakor kiderült, hogy nagy igény van a Takarékbank vadonatúj fiókjára, amely Budapest XI. kerületében, az InfoParkban kezdte meg működését. A környéken több ezren dolgoznak és tanulnak, nem beszélve a közelben lakókról, akik eddig nem tudtak a munkahelyükhöz, egyetemükhöz közel bankolni.

A korszerű, ügyfélélményt szolgáló eszközökkel felszerelt, XXI. századi fiók öt fős csapata a hét minden napján 8 órától délután 16 óráig, hétfőn 17 óráig várja az ügyfeleket, akik teljes körűen intézhetik banki ügyeiket. A bank új arculatát tükröző fiókban lehetőség van vállalati és lakossági folyószámlákat nyitni és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat igénybe venni, értékesítenek befektetési, megtakarítási és biztosítási termékeket, és a prémiumszolgáltatásokat is igénybe lehet venni.

A fiók CSOK- és MFB-pontként is üzemel, ami a környéken működő vállalkozásoknak, illetve az InfoParkban dolgozóknak jelent majd könnyebbséget, hisz mostantól jól megközelíthető, kényelmes környezetben intézhetik CSOK, illetve támogatott hitelkérelmeiket.

A fiók 0-24-es zónájában, napi 24 órában csekk- és bankautomata is hozzáférhető. A fiókban kísérleti jelleggel nemcsak ügyfélhívó, hanem az ügyfél-elégedettséget mérő rendszer is működik annak érdekében, hogy minél jobban megismerhető legyen az ügyfelek igénye és minél inkább személyre szabott szolgáltatást tudjon nyújtani a bank az ügyfeleinek.

Címlapkép: Getty Images