Figyelem: öt vidéki kirendeltségen már biztosan szünetelni fog az ügyfélfogadás!

HelloVidék 2021. március 5. 13:00
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért arra kér mindenkit a NAV, hogy válasszák inkább az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának

ügyfélszolgálatai 2021. március 8-ától ideiglenesen bezárnak.

Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) viszont zavartalan lesz a nyitvatartás - olvashatjuk az adóhivatal mai sajtóközleményében.

A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.

- tanácsolják.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért arra kérnek mindenkit, hogy válasszák inkább az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.

Címlapkép: Getty Images