Meglepő lett a végeredmény: ez a magyarok kedvenc húsvéti édessége

HelloVidék 2022. április 16. 12:30
Több mint kétezer online említést vizsgált meg a SentiOne, hogy megtalálja a magyarok legkedveltebb húsvéti édességét. Az online tartalmak érzelmi töltetét is vizsgáló mutató, a Brand Health Index alapján idén a Milka nyulak nyerték meg a húsvéti versenyt. Második helyen a Lindt csokifigurái állnak, a harmadik legnépszerűbb brand pedig a Boci lett.

A közösségi médiában vizsgált tartalmak szerint a Milka lett a legkedveltebb csokinyuszi márka idén, ez nemcsak a csoki ízének köszönhető, de a márka elég aktívan posztol, így gyakran mozgatja meg az internetezőket. A Milkáról 84 százalékban inkább a nők beszélgetnek online, népszerűségét, csakúgy, mint a Boci csokoládé elérését, egy népszerű üzletlánc nyereményjáték posztja is támogatta.

A Sentione azokat a 2022.01.01-04.12 között publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyekben a húsvéti csokoládé figurák minden lehetséges variációban megjelennek, vagy hozzá kötődnek. Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található publikus tartalmai adták.

Címlapkép: Getty Images