Mikor fizeted be a villanyszámlát? Mostantól te döntesz

HelloVidék 2019. április 17. 19:01
Mostantól maguk az ügyfelek dönthetik el, hogy a hónap melyik napján szeretnék befizetni a villanyszámlájukat az E.ON-nál. Az energiavállalat lehetőséget biztosít az egyéni befizetési határidők beállítására az adott hónap 1-je és 25-e között.

Azok az ügyfelek vehetik igénybe a szolgáltatást, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat. A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, az ezt követően kiállított számlákat már az új, az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni, derül ki az E.ON közleményéből.

A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ösztönözni az egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést. Egyre többen vannak, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírok tárolásával bajlódni.

Az ügyfelek a szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül az E.ON weboldalán is igényelhetik.