Rengeteg háztulajdonos feledkezett meg erről: késtek, vagy nem értek házhoz a levelek, csomagok

MTI 2022. szeptember 19. 11:13
A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön.

A Magyar Posta azt írta közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt. Friss reprezentatív felmérésükből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást, rengetegen pótolták hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat.

Átlagosan mintegy tíz százalékponttal nőtt azok száma, akik pótoltak valamiféle hiányosságot, közülük is kiemelkedik azok aránya, akik a kampány hatására olvashatóan kiírták a nevüket. Ez azt jelenti, hogy hatszázezer-nyolcszázezer ember vette komolyan a felhívásukat

- írták.

Címlapkép: Getty Images