Fókuszban az egészségmegőrzés: így küzd ezért a legmenőbb vidéki munkáltató

HelloVidék   
  Megosztom
Fókuszban az egészségmegőrzés: így küzd ezért a legmenőbb vidéki munkáltató

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.

A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Így kell példát mutatatni

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel.

A zsűri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak, akik a Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.

Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató lett a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award ezüst fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat a vállalat.

Rendkívül büszkék vagyunk a díjra és az ezzel járó kitüntető címre. Ez a díj egy pozitív visszajelzés számunkra, amely azt igazolja, hogy úgy is lehet kiemelkedő gazdasági eredményeket elérni, hogy közben felelős vállalatként törődünk munkatársaink és a helyi közösség egészségével, és fejlesztjük egészségtudatosságukat

– mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója.

Célunk az, hogy vállalatunk egy olyan családbarát munkahely legyen, ahová jó bejönni dolgozni, és amely törődik munkatársaival

– tette hozzá.

Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged

A Bridgestone „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampánya arra ösztönözte a vállalat 1100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak, növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára.

Az idejében felismert prosztatát érintő daganat ugyanis, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhető. A megelőzés érdekében a vállalat a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket mindössze 2 csepp vérből kimutató szűrést szervezett munkatársainak, az ezen való részvételre könnyed és laza stílusban, a gyár mosdóiban és ajtóin, ablakain kihelyezett hatalmas bajuszokkal, újsághirdetésekkel, rádióműsorokkal és közösségi média üzenetekkel ösztönözte őket.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.200-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2,5 millió forintot igényelnél, 72 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 50 760 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,29 %), de nem sokkal marad el ettől az CIB Bank 50 948 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

egészség

vállalkozás

díj

munkahely

családbarát

felelősség

tatabánya

bridgestone