Felgyorsulhat a pénzügyi adminisztráció: elstartolt a Takarék Business Assistant

HelloVidék   
  Megosztom
Felgyorsulhat a pénzügyi adminisztráció: elstartolt a Takarék Business Assistant

Mikro- és kisvállalkozások pénzügyi adminisztrációját segíti a Takarék Business Assistant ma elindult online számlázó és ügyviteli rendszere. A pénzügyi asszisztens teljesen elektronikus számlázást, archiválást, partnerkezelést végez, valamint átveszi a július 1-jétől kötelező adóhatósági adatszolgáltatás terhét. Használatával nő a vállalkozás hatékonysága, évente akár több száz órával csökkenthető az adminisztrációra fordított idő. A rendszert a Takarékbank saját ügyfeleinek ingyen biztosítja, amennyiben legalább még egy hónapig ügyfelek maradnak.

Magyarországon csak az adóval kapcsolatos adminisztráció évente átlagosan majdnem 300 órát vesz el egy vállalkozás életéből, rontva a hatékonyságot és a jövedelmezőséget. Ráadásul július 1-jétől minden olyan számláról online adatot kell szolgáltatni a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak, amelyet belföldi ügyletről belföldi adóalanynak állítottak ki. Ez alól csak a magánszemélyek részére kiállított számlák a kivételek 2021. január 1-jéig. Az új szabályozás különös aktualitást ad a Takarék Business Assistant online pénzügyi asszisztensnek.

Országszerte mintegy nyolcszázezer mikro- és kisvállalkozás működik – közülük 156 ezer a Takarékbank ügyfele –, az ő igényeikre fejlesztették ki a rendszert. A szolgáltatás, a tba.hu felületen történt regisztrációt követően a Takarékbank ügyfeleinek ingyenesen érhető el, 2021 július 31-ig.

A Takarék Business Assistant használatával a felére-harmadára csökkenthető a pénzügyi adminisztrációra fordított idő, mert a leggyakoribb és legnagyobb terhet jelentő munkafolyamatokban nyújt segítséget. Az online rendszer nem csak az adóhatósági adatszolgáltatást végzi el automatikusan, hanem kezeli a kimenő és a bejövő számlákat, felgyorsítja a számlázási folyamatot, figyeli a határidőket és a lejárt számlákat. Előre kalkulálja a várható áfafizetési kötelezettséget és a KATA összegét, a Cégkapura érkezett üzeneteket is megjeleníti, mindezzel egyszerűsíti és gyorsítja a kötelező adminisztrációt.

A Takarék Business Assistant emellett átfogó képet ad egy cég pénzmozgásairól, havi mérleget készít, tárgyévi összesítést ad, valamint szerződések és hatósági iratok rendezett tárolását is lehetővé teszi.

Az új online számlázó és ügyviteli rendszerrel az adatok az interneten keresztül bárhonnan elérhetőek, nincs az irodához kötve, és a könyvelő is ráláthat a számlákra.

Címlapkép: Getty Images

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

takarék

takarék csoport

takarék business assistant

pénzügy

ügyintézés