Megújult a Dreher: mától kihagyják a kukoricát a receptből

HelloVidék   
  Megosztom
Megújult a Dreher: mától kihagyják a kukoricát a receptből

A HelloVidék ellátogatott a Dreher sajtótájékoztatójára, ahol Szabó Ibolya kommunikációs vezetőtől megtudtuk, hogy a Dreher nagy megújuláson megy keresztül napjainkban, mivel a cég külsőleg és tartalmilag is megújítja termékeit.

A Dreher Classic receptje több mint tíz év után megváltozik, helyette mától a Dreher Gold kerül a boltok polcaira, de nem csak a név változott; a recept is más lett, ugyanis ezek a termékek már egyáltalán nem tartalmaznak kukoricagrízt. A cég szándéka az volt, hogy a Dreher megmaradjon prémium sörnek, de továbbra is elérhető áron forgalmazzák termékeiket a fogyasztóknak. A cég megtartotta jó szokását: szinte kizárólag magyar alapanyagokból dolgozik, egy dunaújvárosi malátagyár szolgáltatja a Dreher által felhasznált maláta 90 százalékát.

Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztók eddig szerették.

- mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

A Dreher új márkalogót és csomagolást is kapott. A címkén felfedezhetjük a sörgyárat, a másik fontos változás pedig az, hogy a kukorica dísze eltűnt a borítóról, ezzel is hangsúlyozva a termék megújulását, és az új, kukoricagríz nélküli receptet. A címkén szereplő fehér háromszög szimbolizálja a sörfőzés alapvető hozzávalóit, az árpamalátát,a komlót, és a kristálytiszta vizet, míg a fehér kör a sörfőző mesterek szaktudását jelképezi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből.

A termék elkészülését több körös fogyasztói teszt előzte meg, az ízvilágot és a csomagolást is ezek alapján alakították ki a Dreher szakemberei. Az új recept íztesztjeinél három esetben kérték ki a fogyasztók véleményét, őket két csoportra osztották: az egyik társaság a régi, másik az új terméket tesztelte, így tudták összehasonlítani a fogyasztók észrevételeit.

2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítottunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése.

- mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.

A Dreher Goldnak még aranylóbb színe van, mint elődjének és malátásabb, lágyabb az íze, mint a Dreher Classicnak volt. A készítők arra törekedtek, hogy harmonikus, kellemesen karakteres, komlós ízvilágot hozzanak létre.

A Dreher Gold február 11-én kerül forgalomba, a nagyobb üzletláncokhoz már a héten megérkeznek az új termékek.

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. KATTINTS!
  Megosztom

hellovidék

dreher

sör