Figyelem, változik az ügyfélfogadás: ezek az új időpontok mindenkit érintenek
Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása. A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.
A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:
Központi ügyfélszolgálat: október 14.: 8-14 óra; október 15.: 8-14 óra
Vidéki ügyfélszolgálatok: október 14.:8-14 zárva; október 15.: zárva
Kormányablakban működő NAV-ablakok: (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) október 14.: 8-14 óra október 15.: zárva
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud.
A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.
Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.
Címlapkép: Getty Images
TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!
A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)