Íme, a magyar sajt, ami még a francia boltokban is kapható

HelloVidék   
  Megosztom
Íme, a magyar sajt, ami még a francia boltokban is kapható

Újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarország vezető sajtgyártó és -forgalmazó vállalata, a Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. Egy új, korszerű gyártósor vásárlásával, idén szeptemberétől újabb kapacitásbővítésre kerülhet sor a vállalat veszprémi üzemében. Az új üzemcsarnok fejlesztése is ütemezetten halad, a megújult kutatás-fejlesztési központ pedig már meg is kezdte működését. A fagyasztott portfólióból így első alkalommal Magyarországon gyártott termékek érkezhettek az európai sajtpiac központjának számító Franciaországba.

A Savencia Magyarország a tavalyi év elején, több milliárd forint értékű beruházással új gyárépület, raktár, gyártósorok és regionális kutatás-fejlesztési központ kialakítását kezdte meg Veszprémben. A fejlesztések jó ütemben haladnak. Az új üzemcsarnok építése decemberben befejeződött. Az európai gyártási kapacitások optimalizációja révén a panírozott termékek gyártósora a Savencia csoport csehországi egységéből szintén megérkezett a hazai gyáregységbe. Ennek telepítése befejeződött és a gyártás megindult a soron.

A vállalat nemrég egy új, modern, magas kapacitású gyártósor vásárlását is lezárta, amely idén ősszel kezdheti meg a működést az egységben. Az elősütött és panírozott termékek gyártása és fejlesztése, eddig már közel harminc új munkahelyet teremtett a vállalatnál. Az építési és gyártósor installálási munkálatok végére a jelenlegi gyártásikapacitás megduplázódik, és a dolgozói létszám szintén tovább emelkedhet.

A termékek hazai forgalmazása mellett, az új kutatás-fejlesztési központ hatalmas sikere, hogy a vállalat történetében először hazai gyártású sajtok jelentek meg a francia piacon.

Ez az első alkalom, hogy a francia piacon, a camembert hazájában, Magyarországon készített panírozott sajtokat értékesíthetünk

– nyilatkozta Kajdon Attila, a Savencia Magyarország Zrt. vezérigazgatója. „Hatalmas megtiszteltetés és öröm ez számunkra, hiszen erre a különleges piacra csakis kiváló minőségű termékekkel lehet betörni. Mondhatni, szembe is megyünk a trendekkel, hiszen általában inkább a francia sajtok érkeznek az európai országokba, nem fordítva. A további fejlesztések is kiváló ütemben haladnak, és ez összhangban van folyamatos innovációs törekvéseinkkel.”

A gyártás mellett a termékfejlesztés is kulcsfontosságú, így a gyár a magyar tudásra építve, immár nemzetközi innovációs és fejlesztési központként is funkcionál.

„Nem csak a piacvezető márkáink folyamatos fejlesztésén dolgozunk, hanem hazai tudásból, hazai alapanyagokkal új termékeket és ízeket fejlesztünk, amik a nemzetközi piacon is kiemelkedően szerepelhetnek” - emelte ki Szalay Rita, a Savencia Magyarország megbízott marketing igazgatója. „A fogyasztói szokások és az élelmiszeripari trendek folyamatosan változnak. A sajt hagyományos étkezési formái mellett, már itthon is rohamosan fejlődnek a kiegészítő felhasználások. Egyre népszerűbbek például a forró falatok (sütőbeli felhasználások), illetve a snacking-célú sajttermékek (sajtfalatok). Az új gyártósorokon készült új termékeink ezeket az igényeket is képesek kielégíteni.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

hellovidék

sajt

franciaország

gasztro

gasztronómia

tejtermék