Árcsökkentés jön a magyar áruházláncnál: 80 tejtermék lesz olcsóbb

HelloVidék   
  Megosztom
Árcsökkentés jön a magyar áruházláncnál: 80 tejtermék lesz olcsóbb

Két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan a PENNY. Az áruházlánc a helloVidéket arról tájékoztatta, hogy a kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A számokból az látszik, hogy egyre jobban figyelnek az akciókra a vásárlók.


 

Az áruházlánc

  • első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát,
  • június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron.

A változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra – tájékoztatta lapunkat a PENNY.

Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:

  • a tej akár 14%,
  • a túrótermékek akár 11%,
  • a sajtok pedig akár 16% kedvezménnyel kaphatók.

A tartósan alacsony áron kínált árucikkek mind a 229 üzletben egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.

Egyre többen keresik az akciós termékeket

„Általánoságban elmondható, hogy az utóbbi időszak gazdasági nehézségi következtében megnövekedett az akciós termékek iránti kereslet, illetve a vásárlók elkezdtek lefelé vásárolni (például a márkatermék helyett a sajátmárkás alternatívát választják), ezáltal csökkent a magasabb értékű, prémium termékek iránti igény, vásárlási hajlandóság. Láthatóan átalakultak a fogyasztói kosarak, és a vásárlók inkább a kedvezőbb árú alternatívákat keresik egy-egy terméktípus esetén” – válaszolta a HelloVidék megkeresésére Vincze Géza beszerzési igazgató.

A szakember hozzátette, hogy a beszállítói ártárgyalások során mindig az a céljuk, hogy a lehető legjobb árat tudják biztosítani a vásárlók számára. „Folyamatosan figyeljük a vásárlói igényeket fogyasztói trendeket és ennek megfelelően alakítjuk a választékunkat. Partnereinkkel mindig hosszútávú együttműködésben gondolkodunk, beszállítóinkkal folyamatosan együtt dolgozunk, hogy versenyképes termékeket biztosítsunk a vásárlók számára”. Vincze Géza elmondta azt is, hogy a PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.

Miért fontos a tejtermék az egészséges táplálkozásban?

A tej a kedvező élettani hatásainak köszönhetően az egészségmegőrzésben és betegségmegelőzésben is fontos alapélelmiszer – írja elemzésében a Tej Terméktanács. Rendszeres fogyasztása támogatja az immunrendszert és szerepet játszhat a szív- és érrendszeri-, a magasvérnyomás-betegség, az elhízás, a csontritkulás és a fogszuvasodás megelőzésében.

A tej és tejtermékek mind mennyiségileg, mind minőségileg a legjobb kalciumforrásoknak számítanak, kiegyensúlyozott, változatos táplálkozás mellett a kalciumfelvételünk 60-70%-a ezen élelmiszerekből származik. Az ásványi anyagok közül említésre méltó még a magnézium, a foszfor és a cink is, továbbá nem hagyható figyelmen kívül a sajtok nagy nátriumtartalma sem.

Szakértők szerint két pohár tej biztosítja többek között a fehérjeigény 20-25, míg a kalciumszükséglet 70 százalékát.

A magyar háztartások havonta átlagosan 4,7 liter tejet fogyasztanak. A 65 év felettieknél ez a szám meghaladja a 6 litert is.

Támogatott tartalom

A cikk megjelenését a PENNY támogatta

Címlapkép és fotó: Penny

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

penny

leárazás

tejtermékek

akció